onsdag 9 februari 2011

en stor tjej


Min lilla brorsdotter Cornelia har blivit stor. Jo, stor blir man när man blir storasyster. Något annat skulle vara total osanning om ni frågar henne själv. På fyraårskalaset fick hon många fina paket, bland annat ett dockskåp med möblemang. Lyckan var stor!


Starke Arvid, nyaste medlemmen i familjen, var nöjd och glad under hela kalaset. Men man kan ju inte vara alert precis hela tiden, även en stålman behöver vila. Däremot är han söt precis hela tiden!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill också ha ett dockskåp! Till mig, bara mig!

annika5064

Petra/Paradise sa...

ååh! VIlket fint dockskåp hon fick, födelsedagsbarnet!!
Och en bedårande lillebror!!! <3

Kramis

Mya sa...

Jag vill oxå ha ett dockskåp :) Fast ett sånt där gammalt vackert. Det hade vart ngt!

å lillebror är så bedårande :)

Annika sa...

Åh, snyggt dockskåp! Dt är ju SÅ kul när man är liten! Lyckliga Cornelia! Fina actions! Ja, jaghar också nån sån där polaroidgrej men den funkade inte alls för mig. Däremot hittade jag ett helt set med olika polaroid actions på nån gratis sight. De blir SKITSNYGGA!

emmasc sa...

ett sånt dockskåp ville jag alltid ha när jag var liten :)