lördag 12 februari 2011

Kärlekskaka

Bild hämtad från bloggen - i am baker

Jag fann en beskrivning på världens sötaste tårta. För mig är det inte ens ett alternativ att "slänga ihop" den här inför alla hjärtans dag på måndag. Anledningarna är två, den största är att jag nu är utan kök... den andra är att jag i ärlighetens namn inte är så bekväm i köket att jag kan vispa ihop en sån här grej på ett kick. Men planen är att jag ska bli ett proffs i köket. Jo, Daniel är den som står för matlagningen i huset. Men jag vill lära mig för det verkar himlans kul! På väg att bli mamma och dessutom snart ägare till ett underbart vackert kök... A match made in heaven!


3 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Så söt tårta!!

Ha en mysig lördagskväll ♥

mallan sa...

matlagning är ju hur roligt som helst mary :D

Annika sa...

Å vilken söt kaka! Då kommer vi på middag sen när du är igång och leker husmor i ert nya, fina kök!