onsdag 11 maj 2011

mera paket


Häromdan hämtade jag ut ytterligare ett gratispaket, denna gången på Babyproffsen. Det här paketet tyckte jag var mycket roligare. Det är sånt här man vill se i ett paket när man snart är på väg att bli mamma. I alla fall enligt denna blivande mamman.

Prover på blöjor, två provpaket med våtservetter, amningsinlägg, en reflex, en tidning, en liten provflaska från Seba Med, en nappflaska, rabattcheckar, tre skedar och en söt liten pekbok var vad som fanns i paketet.

2 kommentarer:

Elin sa...

Dom där inga gratispaketen är roliga! Minns hur jag också samlade dom där. Du har väll blivit medlem i Liberoklubben?? Finns mer gratis att få förstår du ;)

På Östra fick man även tygpåsar fulla med roliga saker med sig hem! Undra om ni får det på NÄL? Du verkar vara samma skrot å korn som mig... haha!

Jag samlade även streckkoder från Libero och Semper. Fick riktigt fina saker :) Lite nördigt så där...hahaha!!

Annika sa...

Alltså, jag tog också en sån där gratistidning här i Norge. För gravida alltså. Måste säga att den inte alls var bra... Inte nåt jag ville läsa om i den... Nu håller jag tummarna för att böckerna som jag beställt ska var lite bättre. Häromdagen var jag på Lindex och testade hur det kändes att kolla på bebiskläder. Måste ju öva mig lite. Kändes väldigt skumt. Gick runt och funderade på om folk såg att jag var gravid och om de trodde att jag kollade på grejer till min egen bebis- haha! Varför skulle jag inte få det liksom!!!! Låtsades som att jag inte alls hade nån bebis i magen och att jag var där för att handla till nån polares unge-haha! Har så stört sätt att förhålla mig till den här graviditeten! Funderar på om Liam ska ha rosa tjejkläder när han åker hem från sjukhuset- haha! Bara för att provocera alltså- haha!