lördag 25 juni 2011

ett paket på posten


Våra vänner Annika och Fidde bor alldeles för långt borta. Vi räknar dem bland de finaste av vänner och när vi träffar dem känns livet extra bra. En av de bästa sakerna just nu är att Lilos framtida kompis, Liam, ockuperar Annikas mage. Japp, i oktober kommer en liten kille till världen som antagligen kommer både charma och reta gallfeber på Lilo. Vilken härlig tid vi har framför oss!

Idag när vi kom hem efter ett par dagar i stugan hämtade jag ut ett födelsepaket ifrån dem. I kartongen från Barnvänligt.nu fanns ett fint inslaget paket som innehöll följande läckerbitar som Annika och Fidde köpt. (Och självklart har jag sparat omslagspappret för framtida paket. Det är ju himla smart att man kan återanvända sånt, speciellt när det handlar om så här läckra mönster.) Presenterna kommer att passa perfekt i Lilos rum, när det blir klart. Men jag kan lova att jag inte kommer att kunna hålla mig ifrån pusslandet tills rummet är färdigt!

Tack, Tack, TACK fina vänner för helt perfekta presenter. Vilken fullträff!


Å sist men absolut inte minst så vill jag tacka för alla fina grattishälsningar som ni lämnat. Ni vet ju att jag blir så glad när ni lämnar en rad eller två. Ibland är det svårt att veta vad ni vill läsa om men jag kör på med lite glimtar ifrån livet här hemma så får vi hoppas att det ska falla er i smaken. Må gott!


1 kommentar:

Annika sa...

Åååå, vad glad jag blir! Jag är ju fortfarande sådär över-hormon-känslig-hysterisk så fick en tår i ögtat när jag läste det här inlägget- haha! Ja, de är så läckra de där elefanterna. Kunde inte välja EN färg- vill ju själv ha en hel elefantparad! Nu får D skynda på med Lilos rum ; ) när han får sin lön vill säga... grrr! Kul att de slagit in så fint på barnvänligt! Diggar den nätbutiken, så mycket fina saker och så bra service! Kul att du gjorde lite reklam för dem här! Ha så kul med ditt pussel å hoppas det blir lika fint i verkligheten som på bild : )