onsdag 29 juni 2011

ett skepp kommer lastat med massa omtanke

I och med Lilos födelse har vi mottagit så enormt mycket omtanke och kärlek från familj, släkt, vänner och från er bloggläsare. Det är egentligen helt fantastiskt. Vissa av er har inte ens träffat mig men ändå så känner ni att ni vill förgylla vår dotters födelse med ett kort eller en present. Som sagt, helt fantastiskt!

Jag tänkte visa er det som anlänt hem till oss de senaste veckorna. Först ut ser ni en supersöt sommarklänning som Cilla skickat. Cilla är en varm och fin människa som jag har haft det stora nöjet att träffa flera gånger. Vi har träffats på Scrapmässan i Göteborg, Scrapkryssning till Kiel, Rekordträffen i Göteborg och på en helt underbar Scraphelg i Halmstad. Jag var dessutom med i hennes designteam då hon hade butiken Scrapduon. Tack för den söta klänningen Cilla!

Petra/Paradise och jag har följt varandras bloggar under flera år. Petra, du gör min blogg till något extra när du lämnar dina fina kommentarer. Stort tack för två fina kort, ett till mig och ett till Lilo, och för fina ord.

Åsa/Asamia och jag har också en lång historia i bloggvärlden. Men den första kontakt vi fick var via forumet Scrappiz, innan bloggarnas tid. Jag och Åsa startade våra bloggar samtidigt, men till skillnad från Åsa som har hållt fast i sin, så har jag väl bytt upp emot tre-fyra gånger nu. Men vem håller räkningen...

Tack Åsa för två fina kort och ord. Du gjorde mig så glad, som alltid med din omtanke!


Anna har en kreativ blogg där hon visar upp saker som hon själv gjort samt inspiration till pyssel som man kan göra. Anna har gjort två fina saker särskilt till Lilo. Förstår ni vilken grej. Vi är lyckligt lottade!

Tack Anna för två helt fantastiska saker. Molnet ska sättas upp på väggen och skallran kommer garanterat att både bitas och secklas på när tiden är inne. Än så länge har kusinen Arvid provsmakat och secklat på svampen och den fick mer än godkänt. Tummen upp!

Jag är så tacksam!


6 kommentarer:

Anna sa...

Underbart med vänner runt om i Sverige!

Sommarkramen Anna

Linnea sa...

Så härligt med en massa gladpost! Molnet var urgulligt!

AnnaG sa...

Bara roligt att min pysselenergi kan glädja någon! kärlek till er <3

Annika sa...

Vilka fina kort och saker du har fått!! så himla kul med orginella grejer som folk gjort själva oxå! Älskar färgglada klänningen till Lilo- helt din stil väl!?

Petra/Paradise sa...

Söta du! Tack vännen för dina goa ord! *glad*
Och vilka underbart fina saker du fått av andra pysslare!! :D
Visst är vi nästan lite bortskämda. TÄnk om man inte hade haft denna hobby, vad mycket goa människor man skulle missat att lära känna.
HEMSKA TANKE! ;)

Kraaaaamisar

Åsa/asamia sa...

Varsågod! Jag är så glad att vi har hållt kontakten så länge, trots att vi bara träffats på riktigt en endaste gång...men pratat i tel har vi ju gjort massor av gånger ;0)
Jag som fått följa er väg mot att få ett barn - är så otroligt glad för er skull, att lilla Lilo äntligen kommit till er.
Kram ♥