lördag 20 augusti 2011

Herr å fru Värdpar


Inte nog med att jag var bröllopsfotograf  på brorsans bröllop utan jag fick också agera värdpar tillsammans med min man. Ett uppdrag som vi var mycket stolta över att få. Tänk att vi för precis ett år sedan var med om samma grej och blev man och fru. Det var med stor glädje som vi hjälpte brudparet Lindberg med planering, dekoration, fotografering, värdparska och såklart städning. Festhäftet som var bröllopsgäst fick vid sin plats var nog det som var allra roligast att göra. Shit, så kul vi hade när vi gjorde det. Vi blev mer än nöjda. I mitt nästa liv vill jag jobba som bröllopsfixare. Drömjobbet nummer 1!

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Så fina ni var (och sannolikt är ;)!

Emma sa...

Fina ni! Vad snygg blomman var också.. passade fin fint till det svarta!

Angela sa...

Fint foto!

Jag har en liten önskan om ett blogginlägg! Skulle du inte kunna visa lite mer från ert bröllop, dukning å lite såna grejer...?

Tror du hade passat bra som bröllopsfixare! :)

the80sme sa...

Fina! ♥

Annika sa...

Vad fina ni är! Kul för er att ni kan se fina ut båda två fast ni befinner er på samma bild! Haha! Jag å Fidde är nog de mest ofotogeniska människor som finns... Älskar ditt hår gumman- passar dig superfint! På tal om jobb så lämnade jag in min sjukskrivning idag. No more jobb förrän precis i slutet av mars om allt går enligt planerna! Bad om 100% sjukskrivning fram till min permission som startar den 16:e sept. Kan inte säga hur skönt det känns att kunna vila, slappna av, förbereda allt ( inkl mig själv!!) mysa med Fidde och göra roliga saker nu sista tiden. Sex veckor kvar...