fredag 23 december 2011

God Jul


Hej på er mina vänner! Jag hoppar in för att önska er en god jul och samtidigt tacka er för att ni följer min blogg. Ni lyser verkligen upp och förgyller. Utan er hade det här bloggandet inte varit så himla häftigt. Det ska ni veta. Ni gör mig glad!

Det har varit lite stiltje här det sista. Mycket på grund av att december är en hektisk månad och för att Lilo har varit sjuk från och till. Nu är hon inne på jag-vet-inte-vilken-gång i ordningen. Hon är mycket bättre idag men det har varit ett par jobbiga dagar och nätter. Stackarn åkte på en öroninflammation. Usch, det är jobbigt när hon är sjuk tycker jag. Men nu är hon i alla fall på bättringsvägen och hon har dessutom börjat sova hela nätterna igen. Å det är ju likamed glad bebis och på så vis gladare föräldrar.

Så från hela familjen Karlsson vill jag passa på att önska er en GOD JUL! 

Ta hand om er!

9 kommentarer:

Magdalena sa...

Vilken fin bild! God jul!

Anonym sa...

Hon är så söt eran lilla Lilo! och jag tycker det är vi som ska tacka som får följa din underbarqa blogg och erat liv. Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Kram

Elenore sa...

Otroligt fin bild! Önskar er en riktigt God Jul!

Unknown sa...

Men herre mumma så söt!!! Kisses :)
God Jul!

Monica sa...

Roligt att se dina fantastiska julkort och tack igen för fina julhälsningen och hoppas att ni snart är friska och så önskar jag dig ett alldeles fantastiskt 2012!!! (Bäst att hämta andan efter det där.) Kram!

Åsa/asamia sa...

Å så söt hon är!!
Hoppas ni haft en fin jul, trots sjukorna.
Vill passa på att önska dig och familjen ett Gott Nytt år!!

Emma sa...

Vilken söt liten tomte. Tråkigt att hon varit sjuk så mycket. Vet hur det är Filip har varit sjuk stup i kvarten sedan han föddes. Det är drygt. Hoppas att ni fick en skaplig jul i alla fall!! Kram!!

Angela sa...

Så sött foto på en väldigt söt liten tjej! Hoppas ni mår bättre nu så ni iaf får en frisk och fin nyårsafton.

Guldkant sa...

Sötaste tomtenissan i stan.

Vi hade också en ursöt liten tomtenisse här på julafton. Liten kutryggig med stort vitt skägg och två små tändsticks ben som stack ut ur den runda kroppen. En härlig syn.

God Jul och Gott Nytt År

Kram Lotta