fredag 13 januari 2012

Tack å hej Julen


Nu är det faktiskt så att dessa bilder inte är särskilt purfärska. Men med anledning av att det är tjugondag Knut idag så tyckte jag att det passade bra. När vi kom hem efter vår nyårstripp kände vi att det var dags att plocka bort julen och jag bestämde mig dessutom för att göra det med stil. Vi har nu bott här i över ett år och kaoset, som mot vår vilja härjat här under tiden, behöver rådas bot på. Vi har fått nog och nu jobbar vi dag som natt för att försöka få ordning i huset. Vilken tur att jag älskar ordning. Här har vi att göra vill jag lova! 

Julsakerna är nu noggrant sorterade och uppmärkta i fina lådor och placerade högst upp, längst in i en stor och rymlig garderob, som man egentligen kanske skulle kunna kalla förråd. Älska ordningen!

3 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Åh vad avundsjuk jag blir på din ordning... Här stuvades allt ner i blå Ikeakassar. Men en dag så ska jag oxå. Men inte idag, ha ha

Kram♥

Sanna F sa...

Vad duktig du är!!! Jag får försöka mig på att organisera nästa jul ;) Här blev det bara nerkastat i flyttkartonger i ett huj ;)
KRAM

Fifi sa...

Alltså, dymon - sjukt rolig pryl!