lördag 21 april 2012

Påsken


Påsken spenderades i stugan tillsammans med både familj och påskgräs. Ja, tro det eller ej... Men på självaste påskaaftonen var det som om växtkraften exploderat och skålarna var lysande gröna. Som magi! 

Något annat kul som hände den dagen var att jag fick ett fint påskägg av maken. Innehållet var det bästa påskgodiset av dem alla och ett presentkort på fotvård. Fotvården lär passa perfekt till mina vintertrötta fötter. Snart ska de ju skyltas med. Dax att boka tid alltså.

Jag ligger verkligen efter i bloggandet. Jag vill så gärna uppdatera men tiden har inte riktigt räckt till det sista. Så nu får jag blogga lite i efterhand så att jag kommer in i ett flow igen. Saknar ju blogg, skriveri och Er.

Fortsatt trevlig helg!


3 kommentarer:

Linda sa...

Vilka underbart färgglada bilder, de lös verkligen upp! Och godaste påskgodiset också...
Ha en jättebra helg!

Anna sa...

Han är verkligen en pärla, din Daniel!

Monica sa...

Vilken man du har fått tag i! En fotvårdsbehandling. Fantastiskt... (Som rolig kuriosa kan jag tala om att min syster en gång önskade allt utom en fotvårdsbehandling till sin födelsedag. Gissa vad hennes man gav henne? Just det. Han hade kommit ihåg vad hon hade pratat om, men inte att det var ett big "no-no" framför. :)