söndag 6 maj 2012

Sockersött till Lilo


Jag blev så väldans glad när jag fann den där mössan på Åhlens i år igen. Förra året, när Lilo var färsk, skickade Monnah precis en sån mössa i miniminimodell som Lilo sportade så fint. Så nu när den fanns i år igen var jag ju tvungen till att köpa en ny i större modell som passar Lilo i år. Jag älskar den, som ni kanske förstår. Lillbebisen kommer att få sporta miniminimodellen i sommar och så kör Lilo på den i större modell. Jag vet att de kommer att se sockersöta ut. Kan knappt vänta! 

Och skorna till höger är finfina skor som Lilo fått av sin mormor. De, liksom mössan, är så söta så att man typ svimmar. Kombinationen av de två är dessutom oslagbar!


5 kommentarer:

Monica sa...

Åhhh, jag smälter! Igen. Vilken snygg diptyk du gjort, förresten. Värsta fotoskillsen. :)

Linda sa...

Så himla gulligt! Jag hade liknande mössa och skor när jag var liten... ;)

Mya sa...

Monnah: Tack snälla!
Linda: Samma här. Det är nog därför jag gillar dem så mycket. Nostalgi ♥

Unknown sa...

Åh ja så sött! De där skorna är ju bara för härliga, som du säger - nostalgitripp!

Kram :)

TantMallan sa...

Lilo&Stitch kommer vara hur söta som helst när de sportar sina mössor :)